Samospoštovanje je jedro osebnosti. To je občutek lastne vrednosti, ki se odraža v tem, da čutimo, da smo vredni ljubezni, pozornosti, naklonjenosti drugih ter čutimo, da smo kos nalogam, ki jih življenje prinaša. Nove naloge se ne ustrašimo, ker vemo, da se stvari, ki je ne znamo, lahko naučimo. Tak človek tekmuje sam s seboj in ne z drugimi. Človek, ki ima visoko samospoštovanje, je telesno in duševno bolj zdrav, učno in delovno uspešen, ustvarja tople odnose in socialno prijetno okolje. Kdor se spoštuje in ceni, je svetel človek.
Seminar spodbujanja razvoja samozavesti in samospoštovanja je nastal iz potreb. V šoli za starše so temo dobro sprejeli prvi vzgojitelji, zato je kazalo, da bo tudi za druge vzgojitelje, učitelje dobrodošla tema. Seminar je bil zelo dobro sprejet v šolskih zbornicah, na šolah za starše, med mladimi in ljudmi, ki želijo nekaj storiti za svoj osebni razvoj. Na seminarju predstavimo nekaj teorije in naredimo nekaj vaj, ki spodbujajo osebnostno rast.
NOVO:
- za osebno rast: PRIHODNJE IZVEDBE
- za šolske zbornice: Samospoštovanje in vzgojni načrt
PREDSTAVITEV SEMINARJA
INFORMACIJE IN PRIJAVE: Silvo Šinkovec, 041 785 111, silvo.sinkovec@rkc.si
PRETEKLA PREDAVANJA O SAMOSPOŠTOVANJU
POVEZANI ČLANKI
- Žarkovič, Vesna (2008): Starši naj ničesar ne storijo namesto otroka. V: Ona, 6. maj.
- Šinkovec, Silvo (2006): Šola za starše spodbuja razvoj samospoštovanja. V: Vzgoja (V žarišču: Samopodoba in samospoštovanje), VIII, 32: 17–19.
- Žerdin, Tereza in Kotar, Anton (2005): Drobni dosežki v razvoju so temelj samospoštovanja. V: Sožitje, november.
- Šinkovec, Silvo (2003): Razvoj samospoštovanja. V: Vzgoja (Starši), V, 18: 39–41.
- Šinkovec, Silvo (2002): Med prvimi proti zasvojenosti: pogovor z dr. Martienom Kooymanom. V: Vzgoja (Naš pogovor), IV, 14: 29–31.
- Šinkovec, Silvo (2000): Od maske k ljubezni, Radio Slovenija.
- Šinkovec, Silvo (1999): Iz-obraževati. V: Vzgoja (Uvodnik), I, 3: 3.